Teacher training and faculty development for health professions education: beyond mastering knowledge and cognitive contents

Authors

  • Luiz E.A. Troncon Universidade de São Paulo. Faculdade de Medicina de Ribeirão Preto. Departamento de Clínica Médica
  • Valdes R. Bollela Universidade de São Paulo. Faculdade de Medicina de Ribeirão Preto. Departamento de Clínica Médica
  • Marcos C. Borges Universidade de São Paulo. Faculdade de Medicina de Ribeirão Preto. Departamento de Clínica Médica
  • Maria de Lourdes V. Rodrigues Universidade de São Paulo. Faculdade de Medicina de Ribeirão Preto. Oftalmologia, Otorrinolaringologia e Cirurgia de Cabeça e Pescoço

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.2176-7262.v47i3p245-248

Downloads

Download data is not yet available.

Published

2014-11-03

Issue

Section

Apresentação

How to Cite

1.
Troncon LE, Bollela VR, Borges MC, Rodrigues M de LV. Teacher training and faculty development for health professions education: beyond mastering knowledge and cognitive contents. Medicina (Ribeirão Preto) [Internet]. 2014 Nov. 3 [cited 2024 May 19];47(3):245-8. Available from: https://www.periodicos.usp.br/rmrp/article/view/86561